Sayfalar

28 Ocak 2014 Salı

Sev Beni



Anne bana sevmenin ne demek olduğunu anlat. Dünyamı  senin beni sevdiğin gibi seveceğim. Baba beni öyle çok sev ki, güvensizlik hissinden ileride hata yapmayayım. Sizden öğreneceğim sevmeyi yıllar içinde. Sizin bana olan sevginiz ve beni koşulsuz şartsız kabullenişiniz beni şekillendirecek.

Sizin dünyanıza doğdum, bir başkasınının dünyasına değil. Pencerem, kapım uzun bir süre size açılacak. Beni şartsız, koşulsuz sever misiniz? İstediğiniz kalıplara uymayabilirim, her istediğinizi yapmayabilirim, beni eleştirerek, zorlayarak düzeltemeyebilirsiniz... Yine de sevebilir misiniz?

Ben siz değilim, yapamadıklarınıza ulaşmak icin gelmedim bu dünyaya. Ben sizin kendinizi ifade etmek için son şansınız hiç değilim, ben sadece benim. Ben bir seçim değilim, ben de sizi seçmedim...dünyaya geldim, ben size bir hediyeyim, ben size emanetim, sizin değilim. Hayatta başka hiç kimsenin yapamayacağı tek bir işiniz var. O da bana ebeveyn olmak. Yerinize hiç kimseyi koyamam. Kimseden bekleyemem.

Hayata karşı ayakta güçlü durmak zorundasınız, size yaslanmak zorundayım uzun bir süre. Sabırlı olmak zorundasınız, ben 30 yaşında değilim, hata yapabilirim. Yaşımı yaşamama sabretmelisiniz.

Gün içinde herkese kibar ve anlayışlıydınız. Eve gelince mi tükettiniz sabrınızı ve anlayışınızı. Esas işiniz "ben" im. Neden enerjinizden ve sabrınızdan eve gelirken biraz da bana getirmediniz? Yorgun olmanızdan yoruldum. Sıra bana geldiğinde ben yuvadan ucmus olacağım. Sadece vaktiniz olduğunda bana ayıracaksanız, ben boş vakitler için değilim. Hayatın en karmaşık ve yorucu olduğu gençlik yıllarınızda çocukluğumu kaybetmeyin. Sadece beni sevin.

Hiç yorum yok: